(پیتونک گلچینی از بهترین مطالب وب را در اختیارتان می گذارد) کپی برداری از مطالب این وبلاگ تنها با ذکر منبع مجاز است

توجه

دوستان عزیز یک سالی هست که وبلاگ نویسی رو گذاشتم کنارازین به بعد میتونید مطالب خنده دار و جالب رو در فیس بوک من ببینید:www.facebook.com/Aran.Fadavi *برای ارسال نظر هایتان در زیر هر مطلب کادری با گزینه ی (ارسال یک نظر) وجود دارد . با کلیک کردن بر روی آن و پر کردن فرم مورد نظر، ما را در بهتر شدن یاری کنید.

*برای دیدن عکس هایی که دیده نمی شوند از Show picture استفاده کنید.

*برای دیدن صفحات بعدی از گزینه ی "پیام های قدیمی تر" در قسمت پایین صفحه استفاده کنید.

کیس کامپیوتر Wall-E


wallecasemod.jpg
تصور اینکه کسی از شما انیمیشن وال ای را که سال گذشته اکران شد، دیده باشد و از آن لذت نبرده باشد واقعا سخت است. پس از نمایش این کارتون تعداد زیادی وال ای دست ساز از گوشه و کنار دنیا به اینترنت آمدند و خود نمایی را شروع کردند. به هر حال این کیس تغییر شکل یافته به طور قطع جزو بهترین ها است.
یک جوان روسی بعد از دیدن این کارتون، تصمیم گرفته که یک کامپیوتر وال ای داشته باشد. کامپیوتر وی بسیار شبیه یک روبات است و تلاش زیادی شده که ظاهری آراسته داشته باشد. او این کیس را طی 18 روز کاری از فلز آلومینیوم ضخیمی ساخته است، به طوری که فقط برای چرخ های آن از ورقه آلومینیومی به قطر 20 میلیمتر استفاده کرده است . اما تا وقتی که مراحل کار را در سایت اصلی نبینید، نمی توانید به سختی و اهمیت کاری که او انجام داده پی ببرید. فقط کاش بر روی این کیس سیستم عامل مکینتاش را نصب می کرد، چون وال ای یک مک* بود!
 
 
wallecasemod1.jpg


0 دیدگاه:

توجه:

برای دیدن صفحه ی بعد بر روی "پیام های قدیمی تر" کلیک کنید

--------------------------------