(پیتونک گلچینی از بهترین مطالب وب را در اختیارتان می گذارد) کپی برداری از مطالب این وبلاگ تنها با ذکر منبع مجاز است

توجه

دوستان عزیز یک سالی هست که وبلاگ نویسی رو گذاشتم کنارازین به بعد میتونید مطالب خنده دار و جالب رو در فیس بوک من ببینید:www.facebook.com/Aran.Fadavi *برای ارسال نظر هایتان در زیر هر مطلب کادری با گزینه ی (ارسال یک نظر) وجود دارد . با کلیک کردن بر روی آن و پر کردن فرم مورد نظر، ما را در بهتر شدن یاری کنید.

*برای دیدن عکس هایی که دیده نمی شوند از Show picture استفاده کنید.

*برای دیدن صفحات بعدی از گزینه ی "پیام های قدیمی تر" در قسمت پایین صفحه استفاده کنید.

 


microsoft_office_free


دیدن کلمات رایگان و مایکروسافت در یک جمله و آن هم در کنار یکدیگربسیار نادر است، که در اینجا به آن اشاره ای می شود.دامنه رایگان، فضای رایگان، ایمیلهای رایگان و … همگی بوسیله مایکروسافت.

 مایکروسافت آفیس لایو(Microsoft Office Live ) دست به اقدامی زده است که بیشتر جنبه تجاری دارد، اما این بدان معنا نیست که نمی توان از این سرویس جهت مصارف شخصی استفاده کرد. این اشتراک رایگان نه تنها دامنه هایی نظیر com  .org  .net  و info را در اختیار مشترکین قرار داده بلکه ابزار طراحی و انتشار سایت، گزارش گیری، مدیریت محتوا، تعداد ۱۰۰ اشتراک پست الکترونیک و جالبتر اینکه ۵۰۰ مگابایت فضا را نیز در اختیار کاربران قرار می دهد.

اینبار

اما این همه خدمات واقعا رایگان است؟
تمامی این خدمات رایگان است اما فقط برای یک سال و پس از اتمام یک سال استفاده رایگان، بابت هر سال می بایست مبلغ ۱۴/۹۵ دلار (فعلا) پرداخت گردد و در غیر اینصورت اشتراک موارد بالا به حالت تعلیق در می آید.
این سرویس برای افرادی که قصد راه اندازی وبگاه (سایت) را دارند و فعلا نمی خواهند مبلغی را از این بابت پرداخت نمایند بسیار خوب است اما باید به فکر سال آینده شان باشند.
چند کلمه از نویسنده : مطلب قابل تامل این است که حداقل می توان دامین شخصی خود را از همین حالا دریافت کرد و سال آینده نسبت به تسویه حساب آن اقدام نمود. اما همین می تواند دلیلی بر کم شدن روز بروز تعداد دامنه های موجود باشد.


0 دیدگاه:

توجه:

برای دیدن صفحه ی بعد بر روی "پیام های قدیمی تر" کلیک کنید

--------------------------------