(پیتونک گلچینی از بهترین مطالب وب را در اختیارتان می گذارد) کپی برداری از مطالب این وبلاگ تنها با ذکر منبع مجاز است

توجه

دوستان عزیز یک سالی هست که وبلاگ نویسی رو گذاشتم کنارازین به بعد میتونید مطالب خنده دار و جالب رو در فیس بوک من ببینید:www.facebook.com/Aran.Fadavi *برای ارسال نظر هایتان در زیر هر مطلب کادری با گزینه ی (ارسال یک نظر) وجود دارد . با کلیک کردن بر روی آن و پر کردن فرم مورد نظر، ما را در بهتر شدن یاری کنید.

*برای دیدن عکس هایی که دیده نمی شوند از Show picture استفاده کنید.

*برای دیدن صفحات بعدی از گزینه ی "پیام های قدیمی تر" در قسمت پایین صفحه استفاده کنید.


نتیجه یک مسابقه علمی نشان می دهد زنان نسبت به مردان باهوشترند این نتیجه گیری پس از رقابت آنلاینی که به 9 زبان مختلف به مدت پنج ماه میان مردان و زنان برگزار شد به دست آمده است.

طی این رقابت بیش از 15 میلیون سئوال از شرکت کنندگان پرسیده شد و در نهایت گروه زنان موفق شدند پیروزی را در این رقابت به خود اختصاص دهند. بر اساس نتایج این رقابت طولانی زنان موفق شدند با اختلاف 10 هزار و 543 پاسخ درست پیروز شوند.

یک فرد به تنهایی سه هزار و 500 روز متوالی یا 9 سال و 215 روز و 8 ساعت و 24 دقیقه برای پاسخ دادن به این تعداد سئوال که بر اساس بازی هوش مشهور Trivial Pursuit طراحی شده اند، زمان نیاز خواهد داشت. در این مسابقه افراد بر اساس اطلاعات عمومی خود در زمینه های مختلف به تعداد زیادی سوال پاسخ می دهند.

یکی از محبوب ترین طبقه بندی سئوالات که داوطلبان مجاز به انتخاب آن بودند، طبقه بندی سرگرمی، علم و طبیعت، ورزش، تاریخ، هنر و ادبیات، جغرافی و در نهایت افراد و اماکن بوده است. داوطلبان این دسته بندی ها را بر اساس نبوغ درونی خود انتخاب می کردند.

هر یک از دو گروه زنان و مردان در دسته بندی های مختلف امتیازهای متفاوتی به دست آوردند اما در نهایت زنان با چهار میلیون و 88 هزار و 139 پاسخ درست مردان را در این رقابت شکست دادند.

بر اساس گزارش تلگراف، شرکت کنندگان در این رقابت روزانه در راستای حمایت از تیم خود به یک، 10 تا 100 سئوال پاسخ دادند که نتایج نشان می دهد زنان برای برد خود در این رقابت تلاش بیشتری داشته اند. قرار است رقابت مشابه بعدی مسابقه آنلاین Trivial Pursuit میان دو نسل، نسل زیر 30 سال و بالای 30 سال در اواسط ماه مارچ 2010 برگزار شود.

مهر




0 دیدگاه:

توجه:

برای دیدن صفحه ی بعد بر روی "پیام های قدیمی تر" کلیک کنید

--------------------------------