(پیتونک گلچینی از بهترین مطالب وب را در اختیارتان می گذارد) کپی برداری از مطالب این وبلاگ تنها با ذکر منبع مجاز است

توجه

دوستان عزیز یک سالی هست که وبلاگ نویسی رو گذاشتم کنارازین به بعد میتونید مطالب خنده دار و جالب رو در فیس بوک من ببینید:www.facebook.com/Aran.Fadavi *برای ارسال نظر هایتان در زیر هر مطلب کادری با گزینه ی (ارسال یک نظر) وجود دارد . با کلیک کردن بر روی آن و پر کردن فرم مورد نظر، ما را در بهتر شدن یاری کنید.

*برای دیدن عکس هایی که دیده نمی شوند از Show picture استفاده کنید.

*برای دیدن صفحات بعدی از گزینه ی "پیام های قدیمی تر" در قسمت پایین صفحه استفاده کنید.

بيوگرافي ليدي گاگا


جوآن استافني جرمانوتا با نام حرفه اي ليدي گاگا شناخته ميشود متولد 20 مارس 1986 يک خواننده - ترانه سرا و آهنگ ساز است که بيشتر به خاطر کار در سبک الکترونيکا شناخته ميشود و مدل موها و صدايش نيز به شدت شبيه کريستيناآگوئيلرا خواننده مشهور است

جرمانوتا از چهارسالگي پيانو را با گوش*کردن فرا گرفت. او در نوجواني نخستين ترانه*اش را نوشت. از سال 2006 همکاري با راب فتوسازي تهيه کننده موسيقي را آغاز کرد و چندين ترانه نوشت. در طي همکاري با فوساري هنگامي که او ترانه «Again, Again»را نوشت، نام حرفه*اي ليدي گاگا را براي خود برگزيد که برگرفته از آهنگ رديو گا-گا از گروه موسيقي کوئين بود.


اون در yonkers,newyork به دنيا اومد و بزرگترين فرزند والدين ايتاليايي-آمريكاييشه.اسم پدرش joseph germanotha و مادرش cynthia ست.در يازده سالگي به مدرسهJuilliard School در منهتن رفت.گاگا از سن 4 سالگي نواختن پيانو رو ياد گرفت.در سن 13 سالگي اولين آهنگشو نوشت.در 14 سالگي اجرا در open mic رو شروع كرد.

در سن 17 سالگي موفق به ورود در Tisch School of the Arts دانشگاه نيويورك شد كه در اونجا رشته موسيقي ميخوند.

گاگا در سن 19 سالگي وارد كمپاني def jam records شد و اين وقتي اتفاق افتاد كه L. A. ReidL خووندن اونو در تالار ورودي دفترش شنيد.به هرحال گاگا گفت كه L. A. Reid هيچ وقت با اون ملاقات نكرد و بعد از 3 ماه گاگا از def jam اخراج شد.اون از خونه ي پدر و مادرش رفت تا در كلاب Lower East Side با گروه هاي Mackin Pulsifer و SGBand اجرا كنه.گاگا تمركز روي پاپ موزيك رو انتخاب و شروع به مصرف مواد و اجراي burlesque shows كرد.گاگا گفت كه پدرش براي چند ماه نمي تونست به اون نگاه كنه.





0 دیدگاه:

توجه:

برای دیدن صفحه ی بعد بر روی "پیام های قدیمی تر" کلیک کنید

--------------------------------