(پیتونک گلچینی از بهترین مطالب وب را در اختیارتان می گذارد) کپی برداری از مطالب این وبلاگ تنها با ذکر منبع مجاز است

توجه

دوستان عزیز یک سالی هست که وبلاگ نویسی رو گذاشتم کنارازین به بعد میتونید مطالب خنده دار و جالب رو در فیس بوک من ببینید:www.facebook.com/Aran.Fadavi *برای ارسال نظر هایتان در زیر هر مطلب کادری با گزینه ی (ارسال یک نظر) وجود دارد . با کلیک کردن بر روی آن و پر کردن فرم مورد نظر، ما را در بهتر شدن یاری کنید.

*برای دیدن عکس هایی که دیده نمی شوند از Show picture استفاده کنید.

*برای دیدن صفحات بعدی از گزینه ی "پیام های قدیمی تر" در قسمت پایین صفحه استفاده کنید.

در بالای فهرستی که مجله تجاری فوربس از قدرتمندترین شخصیت های محبوب و مشهور منتشر کرده، نام اپرا وینفری، مجری تلویزیونی آمریکایی دیده می شود.

فهرستی که مجله فوربس هر سال از قدرتمند ترین مشاهیر جهان منتشر می کند بر اساس میزان درآمد این مشاهیر و پوشش رسانه ای آنها تنظیم می شود.
در این فهرست اپرا وینفری، آنجلینا جولی، هنرپیشه مشهور هالیوود را از رده اول (در فهرست پارسال) کنار زده و با درآمد سیصد و پانزده میلیون دلار در سال به قدرتمند ترین شخصیت مشهور دنیای هنر و ورزش در جهان تبدیل شده است.
میزان درآمد در رتبه بندی مجله فوربس نقش مهمی دارد اما جز این، شاخص های دیگری هم نظیر تعداد دفعاتی که نام این افراد در اینترنت، مطبوعات و رسانه ها تکرار می شود تعیین کننده است.



ده قدرتمند مشهور در فهرست مجله فوربس

۱- اپرا وینفری

۲- بیانسه

۳- جیمز کامرون

۴- لیدی گاگا

۵- تایگر وودز

۶- بریتنی اسپیرز

۷- U۲

۸- ساندرا بولاک

۹- جانی دپ

۱۰- مدونا


برنامه تلویزیونی خانم وینفری، از محبوب ترین برنامه های تلویزیونی است که قرار است سال آینده به پایان برسد، اما خانم وینفری قصد دارد همزمان یک شبکه تلویزیونی برای خودش تاسیس کند.
بعد از او بیانسه، خواننده آمریکایی در مکان دوم است و جیمز کامرون، کارگردان فیلم های تاتیتانیک و آواتار، با دویست و ده میلیون دلار درآمد در مکان سوم قرار دارد.
نام لیدی گاگا، خواننده جوان آمریکایی هم بعد از موفقیت بی سابقه اش در سال گذشته برای اولین بار در این فهرست دیده می شود. لیدی گاگای تازه وارد، به یکباره در رتبه چهارم این جدول نشسته است.
جانی دپ، هنرپیشه و بازیگر فیلم هایی مثل آلیس در سرزمین عجایب و دزدان کاراییب، در رتبه نهم است و نام مدونا، خواننده مشهور هم از رتبه سوم به رتبه دهم سقوط کرده است.
تنها ورزشکاری که توانسته جزو ده نفر اول این فهرست باشد، تایگر وودز، گلف باز آمریکایی، است.
امسال در رتبه بندی مشاهیر هنر و ورزش، برای اولین بار، موقعیت اجتماعی آنها در اینترنت و در سایت هایی مثل فیس بوک و تویتتر هم در نظر گرفته شده است.


0 دیدگاه:

توجه:

برای دیدن صفحه ی بعد بر روی "پیام های قدیمی تر" کلیک کنید

--------------------------------