(پیتونک گلچینی از بهترین مطالب وب را در اختیارتان می گذارد) کپی برداری از مطالب این وبلاگ تنها با ذکر منبع مجاز است

توجه

دوستان عزیز یک سالی هست که وبلاگ نویسی رو گذاشتم کنارازین به بعد میتونید مطالب خنده دار و جالب رو در فیس بوک من ببینید:www.facebook.com/Aran.Fadavi *برای ارسال نظر هایتان در زیر هر مطلب کادری با گزینه ی (ارسال یک نظر) وجود دارد . با کلیک کردن بر روی آن و پر کردن فرم مورد نظر، ما را در بهتر شدن یاری کنید.

*برای دیدن عکس هایی که دیده نمی شوند از Show picture استفاده کنید.

*برای دیدن صفحات بعدی از گزینه ی "پیام های قدیمی تر" در قسمت پایین صفحه استفاده کنید.

بر اساس برآورد مجله اقتصادی بیلبورد، ثروت بجای مانده از مایکل جکسون از زمان مرگش در سال گذشته بیش از یک میلیارد دلار افزایش یافته است.







این مجله می نویسد که فروش آلبوم های جکسون حدود ۳۸۳ میلیون دلار و درآمد حاصل از فیلم 'همین است' (this is it) حدود ۴۰۰ میلیون دلار بوده است.
این رقم شامل سودهای حاصل از فروش حق امتیاز نشر و تکثیر نیز می شود.

فیلم 'همین است' بر اساس صد ساعت فیلم ویدیویی تهیه شده است که در زمان تمرین مایکل جکسون برای اجرای آخرین کنسرتش فیلم برداری شده بود.

همچنین بر اساس قراردادی تازه با شرکت سونی موزیک اینترتینمنت، ده آلبوم موسیقی از این خواننده طی هفت سال آینده منتشر خواهد شد، از جمله آلبومی حاوی آهنگ هایی که تاکنون منتشر نشده است.
این قرارداد دستکم ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون دلار به اموال مایکل جکسون اضافه خواهد کرد ولی بر اساس نظر کارشناسان، مجله بیلبورد، تقریبا ۳۱ میلیون دلار از آن طی ۱۲ ماه گذشته پرداخت شده است.
با این حال زندگی مالی مایکل جکسون در سال های آخر عمرش "آشفته" توصیف می شد و او در هنگام مرگ حدود ۵۰۰ میلیون دلار بدهی داشت.
بخشی از درآمد یک سال گذشته او این بدهی را جبران می کند و مابقی عمدتا به سه فرزند و مادر مایکل جکسون می رسد.
سود نشر

تور "همین است" هیچ گاه برگزار نشد، اما سود فروش بلیت هایی که طرفداران مایکل جکسون پس ندادند و به عنوان یادگاری نگه داشتند حدود ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار برآورد شده است.
فروش محصولات جانبی این تور ۵ میلیون دلار برآورد شده است، البته شرکت آ ا گ که برگزار کننده این تور بوده، از این فروش سهم می برد.
شرکت نشر موسیقی آثار مایکل جمکسون، مایجک (Mijac)، نیز در حال حاضر حدود ۱۵۰ میلیون دلار ارزش دارد.

بر اساس برآورد مجله بیلبورد، سود این شرکت طی سال گذشته ممکن است تا ۵۰ میلیون دلار بوده باشد.
مایکل جکسون همچنین نیمی از سهام شرکت نشر موسیقی سونی آی تی وی را نیز در اختیار دارد.
بری ماسارسکی، از شرکت مشاوره ماسارسکی برآورد کرده است که سهم مایکل جکسون از سود این شرکت نیز سالانه به ۸۰ میلیون دلار برسد.
این سود شامل فروش و کرایه دی وی دی، دانلود، زنگ موبایل و حق مولف است.
مایکل جکسون ۲۵ ژوئن سال گذشته در سن ۵۰ سالگی درگذشت.


0 دیدگاه:

توجه:

برای دیدن صفحه ی بعد بر روی "پیام های قدیمی تر" کلیک کنید

--------------------------------