(پیتونک گلچینی از بهترین مطالب وب را در اختیارتان می گذارد) کپی برداری از مطالب این وبلاگ تنها با ذکر منبع مجاز است

توجه

دوستان عزیز یک سالی هست که وبلاگ نویسی رو گذاشتم کنارازین به بعد میتونید مطالب خنده دار و جالب رو در فیس بوک من ببینید:www.facebook.com/Aran.Fadavi *برای ارسال نظر هایتان در زیر هر مطلب کادری با گزینه ی (ارسال یک نظر) وجود دارد . با کلیک کردن بر روی آن و پر کردن فرم مورد نظر، ما را در بهتر شدن یاری کنید.

*برای دیدن عکس هایی که دیده نمی شوند از Show picture استفاده کنید.

*برای دیدن صفحات بعدی از گزینه ی "پیام های قدیمی تر" در قسمت پایین صفحه استفاده کنید.

مطلب مهم درباره ی قارچ

یک خبر جالب درباره قارچ
افرادی که نمی خواهند از گوشت استفاده کنند ، برای تامین پروتئین بدنشان نمی توانند قارچ را جایگزین کنند زیرا این سبزی جای گوشت را نمی گیرد.


دکتر فرید صابری متخصص تغذیه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) واحد علوم پزشکی ایران گفت : قارچ پروتئین ضروری بدن را تامین نمی کند و از نظر داشتن ویتامین نیز بسیار فقیر است.
وی تاکید کرد : قارچ را در گذشته از مراتع و جنگل ها تهیه می کردند در حالی که امروزه در کارگاه های صنعتی تولید و در تمام سال عرضه می شود که به علت کالری اندک، مصرف آن به افراد چاق توصیه می شود همچنین این سبزی برای افرادی که رژیم غذایی دارند ، بسیار مناسب است.
وی افزود : قارچ حجم معده را پر می کند و باعث می شود فرد کمتر غذا بخورد البته این سبزی را می توان به صورت کبابی و سرخ شده تهیه و مصرف کرد .


0 دیدگاه:

توجه:

برای دیدن صفحه ی بعد بر روی "پیام های قدیمی تر" کلیک کنید

--------------------------------