(پیتونک گلچینی از بهترین مطالب وب را در اختیارتان می گذارد) کپی برداری از مطالب این وبلاگ تنها با ذکر منبع مجاز است

توجه

دوستان عزیز یک سالی هست که وبلاگ نویسی رو گذاشتم کنارازین به بعد میتونید مطالب خنده دار و جالب رو در فیس بوک من ببینید:www.facebook.com/Aran.Fadavi *برای ارسال نظر هایتان در زیر هر مطلب کادری با گزینه ی (ارسال یک نظر) وجود دارد . با کلیک کردن بر روی آن و پر کردن فرم مورد نظر، ما را در بهتر شدن یاری کنید.

*برای دیدن عکس هایی که دیده نمی شوند از Show picture استفاده کنید.

*برای دیدن صفحات بعدی از گزینه ی "پیام های قدیمی تر" در قسمت پایین صفحه استفاده کنید.

یوفو  بر فراز  ریودژانیرو  برزیل / ۲۳ ژوئیه ۲۰۱۰ /
مسافران متعددی شیء مورد نظر را دیدند که در ابتدا به عنوان یک گوی (توپ) نورانی توصیف شد ، شکلی شبیه توپ فوتبال.


Rio de  Janeiro, BrazilRio de  Janeiro, Brazil
(click on image for full size)
Rio de Janeiro,  Brazil
چندین مسافر نیز از ترس فریاد زدند چونکه آنها احساس کردند که هواپیما خیلی به شیء ناشناخته نزدیک شده و احتمال برخورد وجود داشت.
براساس اظهارات مسافران ، شیء پرنده ناشناخته در میان ابرها مانور میداد ، اما حدود 2 دقیقه به دنبال هواپیما پیشروی کرد.
برطبق اطلاعات دوربین ، عکس ها در ساعت 3:40 بعد از ظهر در چهاردهم ژوئیه 2010 گرفته شده است. دوربین مورد استفاده Nokia, 3120 Classic بوده است.

شیلی / چهاردهم ژوئیه 2010 /
من در زمان عکس گرفتن هیچ چیز غیرعادی ندیدم ، بعداً وقتیکه در حال بازدید از عکس هایم بودم ، متوجه شدم.
من در مقابل ساختمان حدود دو بلوک دورتر درجهت ساختمانی که موضوع عکس من بود نشسته بودم.
من یک عکاس آماتور ( غیر حرفه ای ) هستم  ، موقعیکه به عکس مینگرم ، معتقدم که شما میتوانید بیشتر این اشیاء را داخل ابرها ببینید.
وقتی که برای اولین بار عکس را بازدید میکردم ، از آنچه که میدیدم حیرت زده شدم.
عکس با دوربین Canon EOS 7D گرفته شده است.
Chile - 07-14-10
به دلیل کیفیت بالای عکس حجم آن حدود 3 مگابایت است.
لطفاً پس از دانلود ، عکس را درحالت بزرگنمایی مورد بررسی قرار دهید و نظر خودتان را اعلام کنید.
علاوه بر دو شیء که به راحتی قابل روئیت هستند داخل ابرها را هم توجه کنید.
اروگوئه / ۳۰ ژوئیه ۲۰۱۰/

بشقاب پرنده ای  که توسط صدها تن از شهروندان اروگوئه ای دیده شد …
این درحالی بود که مردم در راهپیمایی جشن  بودند .محل راهپیمایی نزدیک Legislative Palace پایتخت  مونته ویدئو بوده  که در حال حاضر توسط نیروی هوایی مورد بررسی قرار دارد.
عکس های چندگانه و ویدیو از بشقاب پرنده ها که منتشر نشده است توسط تیم تحقیق به ریاست سرهنگ آریل سانچز جمع آوری گردیده است. همه عکس ها 30 تا بوده است که توسط شاهدان عینی خبر (1 عکس از جمله می توان در بالا ببینید و مجموعه ای ازعکسهای closeups از جسم  ناشناخته فضایی را می توان در زیرببینید). تیمی از محققان از جمله محققان ملی سازمان هوا و فضا در بخش سنجش از راه دورروی این
قضیه کار می کنند. شاهدان عینی نیز در حال مصاحبه اند.
سرهنگ سانچز با یادآوری این مطلب  نگران شهروندان است و می گوید بیش از 90 ٪ از UFO ها را می توان توضیح داد و ریشه فرا زمینی ندارد( حرف کلیشه ای که همه مسئولان می زنند!-مترجم) سرهنگ سانچز اعلام کرد که این بشقاب پرنده ها به ویژه ممکن است کیسه های پلاستیکی باد شده باشد(!)
. تعدادی از شاهدان عینی هستند به این توضیحات شک دارند. بعضی از محققان بشقاب پرنده ها خاطر نشان کرده اند که بشقاب پرنده ها موارد مشکوکی به نظر می رسد مانند پروب که گفته در حال حاضر(یوفوها)  تحت نظارت تمدن بیگانه به زمین فرستاده می شوند ….
 
چیــــن /جولای ۲۰۱۰/
پس ازعدم موفقیت در رسیدن به نتیجه مطلوب در مورد بررسی یوفویی که در هفتم جولای باعث تعطیل شدن فرودگاه Xiaoshan استان Hangzhou شده بود ؛ شیء پرندۀ ناشناس دیگری درحال پرواز نزدیک به زمین برفراز پارکی در جنوب غربی استان Chongqing چین دیده شده است.
همۀ شاهدان گفتند که چهار شیء فانوس مانند به شکل یک لوزی (الماس) دیدند که بیش از یک ساعت برفراز Shaping Park شهر، نزدیک به زمین پرواز میکرد ، خبرگزاری Xinhua امروز گزارش داد :
تصاویری از یوفوها (بشقاب پرنده ها) بصورت آنلاین ارسال شده بود. چهار شیء درحال حرکت بودند مثل اینکه یکی بودند و سه تا چراغهای سفید داشت اما یکی به رنگ قرمز بود.
یک شاهد با نام خانوادگی  Chen گفت که میبایست یک یوفو باشد و  مردم شروع به اطلاع رسانی آن کردند که در حوالی ساعت 8  بعدازظهر دیروز روئیت شده.
Chen  گفت : من به آن خیره شدم و آن حرکت نکرد. پس از یک ساعت معلق بودن در هوا چیزی شروع کرد به پرواز کردن به سمت بالا و سرانجام از دید مردم خارج شد.
هیچ توضیح رسمی داده نشده است.
درخلال تحقیقات یوفویی که باعث تعطیل شدن فرودگاه Xiaoshan در هفتم جولای شده بود  هیچ نتیجه ای حاصل نشده است.
شش کارشناس یوفو شب گذشته دست خالی به خانه هایشان برگشتند بعد از اینکه آنها در Hangzhou جهت بررسی یوفو گرد هم آمده بودند.
آنها میخواستند تصاویر رادار را از فرودگاه Xiaoshan بدست آورند ، اما مقامات رسمی خودداری کردند و وقتی که فرودگاه تعطیل شد گفتند رادار چیزی نگرفته است.

دوازدهم جولای 2010
پرتوهای نورانی عجیب برفراز Xiamen چین

به گزارش Southeast Express ، پرتوهای نورانی عمودی زیادی در آسمان Xiamen در حدود ساعت  11:30 شب جمعه گذشته پدیدار شدند. (نهم جولای؛ دو روز بعد از اولین روئیت یوفو)
منظرۀ خارق العاده که نزدیک یک ساعت به طول انجامید ، برای اولین بار توسط دوست آقای Wang ساکن Huangcuo نزدیک جادۀ مشهور Huandao  کشف شد.
به گفتۀ آقای Wang ، دوست او در ابتدا چندین پرتو نورانی را در آسمان دید و سپس به آنها گفت که بروید بیرون و نگاه کنید.آنها از منظرۀ پیش روی چشمشان حیرت زده شده بودند.
آقای Wang  گفت : در ابتدا، تنها پنج تا از آنها بودند که در ارتفاع کمی از آسمان معلق بودند، اما بعد از مدت کوتاهی تعداد آنها به نزدیک پنجاه تا افزایش یافت و آنها بلندتر و بلندتر  شدند. درست مثل چوب دستی یا چماق حلق آویز از آسمان.
رصدخانه هواشناسی Xiamen گفت که هیچ پدیدۀ نجومی توسط رصدخانه رصد نشده است.
یکی از اعضای هیئت گفت : آن بارش شهابی نبوده است.

Image
Image

برگرفته از:


2 دیدگاه:

ناشناس گفت...

سلام. اگر می خواهید در رابطه با موجودات فرازمینی امروز ، بشقاب پرنده ها (U.F.O) و موارد مرتبط بیشتر بدانید از شما دعوت میکنیم در پایگاه"حقیقت خاموش " با ما باشید.
www.silent-truth.com

ناشناس گفت...

سلام،من خودم چندتا فیلم واقعی دیدم ولی یکبار شب که داشتیم از منزل مادر بزرگ برمی گشتیم شاید حدود 7-8سال پیش یه شی نورانی رو در شهرستان خوانسار_غرب استان اصفهان با چشم خودمون دیدیم که این یکی دیگه فیلم نبود،این شی نوری زرد رنگ داشت ودرحال بالارفتن درامتداد کوه(موسوم به سیل)بود

توجه:

برای دیدن صفحه ی بعد بر روی "پیام های قدیمی تر" کلیک کنید

--------------------------------