(پیتونک گلچینی از بهترین مطالب وب را در اختیارتان می گذارد) کپی برداری از مطالب این وبلاگ تنها با ذکر منبع مجاز است

توجه

دوستان عزیز یک سالی هست که وبلاگ نویسی رو گذاشتم کنارازین به بعد میتونید مطالب خنده دار و جالب رو در فیس بوک من ببینید:www.facebook.com/Aran.Fadavi *برای ارسال نظر هایتان در زیر هر مطلب کادری با گزینه ی (ارسال یک نظر) وجود دارد . با کلیک کردن بر روی آن و پر کردن فرم مورد نظر، ما را در بهتر شدن یاری کنید.

*برای دیدن عکس هایی که دیده نمی شوند از Show picture استفاده کنید.

*برای دیدن صفحات بعدی از گزینه ی "پیام های قدیمی تر" در قسمت پایین صفحه استفاده کنید.

تعدادی از روش های متقاعد کردن دیگران :

1)   باید به احساسات وی رجوع کنیم و تا زمانی که احساسات وی را بر نیانگیزید ؛ دشوار است که بتوانید او را تحت تاثیر قرار دهید ( 90% تصمیماتی که گرفته میشود بر پایه احساسات است و پس از آن برای توجیه کردن اعمالمان ؛ از عقل و منطق خود کمک میگیریم ).
2)   اگر مردم باور کنند که طرح و ایده ای که عنوان می کنید از خودشان است احت تر قبول میکنند پس به اشخاص خاطر نشان سازید که این ایده و این مسیر فکری را ابتدا شما مطرح نمودید و اگر کسی ایده شما را مکمل و دنباله طرز فکر خود تلقی کند به احتمال قوی از ان پیروی خواهد کرد .
3)   هیچ کس دوست ندارد از کسی پیروی کند که خود را عقل کل میداند و به افراد خاطر نشان سازید که فکر نمیکنید که همه راه حل ها را میدانید و بدین ترتیب او به صداقت و درستی شما پی خواهد برد .
4)      اشتیاق مسری است و هرچه اشتیاق و علاقه شما نسبت به آنچه که میگوئید بیشتر باشد فرد مقابل نیز نسبت به آن مشتاق تر خواهد گردید .
5)   اگر فردی احساس کند که عقاید و نظریات وی را در نظر نگرفته و میخواهید عقیده خود را به وی تحمیل کنید با شما بشدت مخالفت میکند و با ید به فرد اطمینان دهید که این پیشنهاد است و در نهایت تصمیم با خود اوست .
6)   بعضی مواقع رودر رو شوید ؛ بعضی افراد به این دلیل حاضر به رویاروئی با شما نیستند که میدانند به راحتی تسلیم ایده شما شده و نمیتوانند از موقعیت خود دفاع کنند .
7)      اگر کسی شما را نسبت به عقیده ای متقاعد کرده باشد متقابلا تمایل بیشتری برای پذیرش عقاید شما خواهد داشت .
برگرفته از کتاب : روش های جذب و متقاعد کردن دیگران
به نویسندگی : دیوید لیبر من     و ترجمه : آقای امیر حسن مکی



1 دیدگاه:

سپیده گفت...

سلام آران جان تبریک میگم بهت موفق باشی دوست من...

سپیدم دختر دایی هستی

توجه:

برای دیدن صفحه ی بعد بر روی "پیام های قدیمی تر" کلیک کنید

--------------------------------