(پیتونک گلچینی از بهترین مطالب وب را در اختیارتان می گذارد) کپی برداری از مطالب این وبلاگ تنها با ذکر منبع مجاز است

توجه

دوستان عزیز یک سالی هست که وبلاگ نویسی رو گذاشتم کنارازین به بعد میتونید مطالب خنده دار و جالب رو در فیس بوک من ببینید:www.facebook.com/Aran.Fadavi *برای ارسال نظر هایتان در زیر هر مطلب کادری با گزینه ی (ارسال یک نظر) وجود دارد . با کلیک کردن بر روی آن و پر کردن فرم مورد نظر، ما را در بهتر شدن یاری کنید.

*برای دیدن عکس هایی که دیده نمی شوند از Show picture استفاده کنید.

*برای دیدن صفحات بعدی از گزینه ی "پیام های قدیمی تر" در قسمت پایین صفحه استفاده کنید.

متولد شدنِ پیتونک

خیلی وقت بود که در فکر ساخت یک وبلاگ بودم.اما درست نمی دونستم هدفم چیه؟ و چه چیزی رو می خوام ارایه بدم.
با خودم گفتم من به این همه وبلاگ سر می زنم و مطالبی رو که گلچین کردم save می کنم ،  اما چرا این ها رو در یک وبلاگ ارایه ندم؟
شاید افراد زیادی باشند که سلیقشون مثل من باشه و مطالبی رو گلچین کردم  بپسندن.
ماجرا رو با دوستم آریا در میون گذاشتم و قرار گذاشتیم که از تابستون شروع به ساخت یک وبلاگ کنیم.

اول از همه دنبال یک سرویس دهنده ی وبلاگ گشتم.بعد از ثبت نام در اکثر سرویس دهنده ها (یاسی بلاگ، بلاگفا،پرژن بلاگ، میهن بلاگ و...)و پی بردن به امکاناتشون، بالاخره یک سرویس دهنده ی وبلاگِ خوب با نام "بلاگر"(بلاگ اسپات) پیدا کردم.
من خیلی از بلاگر خوشم اومد چون امکانات بسیار خوبی رو در اختار کاربرانش قرار می داد و همچنین از آنجایی که این سرویس دهنده زیر نظر شرکت گوگل بود برام خیلی اهمیت داشت ،چون اینگونه شرکت ها دائماً در حال پیشرفت هستند.
چیز دیگه ای که باعث شد من بلاگر رو انتخاب کنم زبان فارسیِ این سیستم بود،این سرویس دهنده ی خارجی به زبان فارسی هم بود.


بعد از اینکه خیالم از پیدا کردن  یک سرویس دهنده ی خوب راحت شد، نوبت این بود که به دنبال یک اسم خوب برای وبلاگ بگردم.
من اسم بلوط رو خیلی دوست داشتم اما متاسفانه این اسم قبلاً انتخاب شده بود.
بعد از بلوط من تمامی اسامی میوه ها رو چک کردم اما هیچکدام جالی خالی برای ما نداشتند.
یک چیزی که خیلی برای من جالب بود این بود که وبلاگ هایی که با این اسامی ساخته شده بود ، وبلاگ های بی خودی بود یعنی فقط یک نفر اومده بود و یک اسم رو ثبت کرده بود، نه خبری از مطلب بود و نه خبری از نویسنده.
خلاصه از آن روز به بعد مشکل من و آریا فقط شده بود پیدا کردن اسم برای وبلاگ.نمی دونید چقدر سخت بود.
هر چند وقتی که می گذشت من و آریا لیستی از یه سری اسم آماده می کردیم که به وقتش اون ها رو چک کنیم.
باز هم موفق نشدیم.دیگه نا امید شده بودیم.
بعد از این ماجرا رفتیم سراغ اسم های ترکیبی ، یادمه یه اسم از ترکیبِ اسم های خودمون پیدا کردیم "آریآران(AryAran)"
اما متاسفانه قبل از اینکه کارمون رو با این اسم شروع کنیم به یک مشکلی بر خوردیم که باعث شد دوباره در پی اسم باشیم.
این ماجرا گذشت تا اینکه یه اسمی به ذهنم رسید که به نظرم جالب بود، قبل از اینکه راجب این اسم با آریا صحبت کنم ، اول اون رو ثبت کردم."پیتونک(Pitoonak)" اسمی بود که به ذهنم رسید.
اولش فکر می کردم که آریا با این اسم مخالفت کنه اما بعد از اینکه باهاش صحبت کردم فهمیدم که آن هم با این اسم موافق است.

خلاصه اینطوری شد که پیتونکِ ما متولد شد.

امیدوارم تا این لحظه بهترین مطالب در اختیار شما قرار گرفته باشه.
با تشکر، آران


1 دیدگاه:

سپیده گفت...

سلام آران جان وب خوبی داشتی
دختر دایی هستی ام

موفق باشی...

توجه:

برای دیدن صفحه ی بعد بر روی "پیام های قدیمی تر" کلیک کنید

--------------------------------