(پیتونک گلچینی از بهترین مطالب وب را در اختیارتان می گذارد) کپی برداری از مطالب این وبلاگ تنها با ذکر منبع مجاز است

توجه

دوستان عزیز یک سالی هست که وبلاگ نویسی رو گذاشتم کنارازین به بعد میتونید مطالب خنده دار و جالب رو در فیس بوک من ببینید:www.facebook.com/Aran.Fadavi *برای ارسال نظر هایتان در زیر هر مطلب کادری با گزینه ی (ارسال یک نظر) وجود دارد . با کلیک کردن بر روی آن و پر کردن فرم مورد نظر، ما را در بهتر شدن یاری کنید.

*برای دیدن عکس هایی که دیده نمی شوند از Show picture استفاده کنید.

*برای دیدن صفحات بعدی از گزینه ی "پیام های قدیمی تر" در قسمت پایین صفحه استفاده کنید.

پس از سال‌ها کاوش، محققان منطقه‌ای را در کشور اتیوپی به‌عنوان نخستین محل زندگی آدم و حوا معرفی کردند.
سخنگوی گروهی از محققان دانشگاه جورج واشنگتن آمریکا که از سال‌ها پیش به‌دنبال کشف مکانی هستند که ممکن است، هزاران سال پیش، محل زندگی آدم و حواد بوده باشد، اعلام کرد که محل زندگی آدم و حوا احتمالا در منطقه‌ای در جنوب قاره‌ی آفریقا بوده است.
این محققان از سال‌ها پیش، تلاش‌های خود را برای کشف محل زندگی آدم و حوا آغاز کرده و ۱۴ منطقه را در قاره‌های آفریقا، اروپا و آسیا‌ به‌عنوان زیستگاه نخستین انسان تعیین کرده‌اند.
محققان معتقدند، محل زنگی آدم و حوا منطقه‌ای است که تنوع ژنتیکی در آن زیاد است. به همین دلیل، آن‌ها منطقه‌ای را در جنوب آفریقا در کنار صحرای کالاهاری (Kalahari) در اتیوپی به‌عنوان احتمال نخست این کشف تاریخی اعلام کرده‌اند.
البته محققان هنوز به‌دنبال کشف محل دقیق زندگی آدم و حوا در حدود ۵۰هزار سال پیش هستند و امیدوارند تا در سال‌های ‌آینده بتوانند به شواهد بیش‌تری در این زمینه دست یابند. البته اکنون بیش‌تر محققان به این امر معتقدند که محل زندگی آدم و حوا در قاره‌ی آفریقا بوده است



0 دیدگاه:

توجه:

برای دیدن صفحه ی بعد بر روی "پیام های قدیمی تر" کلیک کنید

--------------------------------