(پیتونک گلچینی از بهترین مطالب وب را در اختیارتان می گذارد) کپی برداری از مطالب این وبلاگ تنها با ذکر منبع مجاز است

توجه

دوستان عزیز یک سالی هست که وبلاگ نویسی رو گذاشتم کنارازین به بعد میتونید مطالب خنده دار و جالب رو در فیس بوک من ببینید:www.facebook.com/Aran.Fadavi *برای ارسال نظر هایتان در زیر هر مطلب کادری با گزینه ی (ارسال یک نظر) وجود دارد . با کلیک کردن بر روی آن و پر کردن فرم مورد نظر، ما را در بهتر شدن یاری کنید.

*برای دیدن عکس هایی که دیده نمی شوند از Show picture استفاده کنید.

*برای دیدن صفحات بعدی از گزینه ی "پیام های قدیمی تر" در قسمت پایین صفحه استفاده کنید.

اختاپوس پیشگو

اختاپوسی که در انگلستان متولد شده و در آکواریومی در آلمان زندگی می کند تا قبل از روز جمعه توانسته بود 3 بازی دور مقدماتی تیم ملی آلمان در جام جهانی 2010 را به درستی پیشگویی کند و روز جمعه چهارمین پیشگویی خود را انجام داد و تیم آلمان را در بازی با انگلستان پیروز میدان دانست.این هشت پا که «پاول» نام دارد در آکواریوم «سی لایف» در شهر ابرهایزن نگهداری می شود و پس از اینکه بدرستی پیش بینی کرد که آلمان در مرحلۀ گروهی جام جهانی استرالیا را شکست خواهد داد و به صربستان می بازد و غنا را نیز خواهد برد به یک پیشگوی مشهور بدل شده است.









روز جمعه پیش از مسابقۀ آلمان-انگلستان به او این حق داده شد که از بین دو ظرف پلاستیکی که روی یکی از آنها پرچم انگلستان و بر روی دیگری پرچم آلمان نصب شده بود غذای خود را بردارد.«پاول» به سرعت به سمت ظرفی که پرچم آلمان را بر روی خود داشت رفت و آن راباز کرد و غذای خود را برداشت. انتخابی که خبر آن خیلی سریع از طریق رسانه ها در سرتاسر آلمان منتشر شد.





«پاول» در «وی موث» انگلستان به دنیا آمده است و توانسته مسابقات آلمان در جام جهانی 2010 را به درستی پیش بینی کند.





شایان ذکر است که در مسابقات یورو 2008 «پاول» توانسته بود از پنج مسابقۀ تیم ملی آلمان 4 مسابقه را بدرستی پیشگویی کند.







0 دیدگاه:

توجه:

برای دیدن صفحه ی بعد بر روی "پیام های قدیمی تر" کلیک کنید

--------------------------------