(پیتونک گلچینی از بهترین مطالب وب را در اختیارتان می گذارد) کپی برداری از مطالب این وبلاگ تنها با ذکر منبع مجاز است

توجه

دوستان عزیز یک سالی هست که وبلاگ نویسی رو گذاشتم کنارازین به بعد میتونید مطالب خنده دار و جالب رو در فیس بوک من ببینید:www.facebook.com/Aran.Fadavi *برای ارسال نظر هایتان در زیر هر مطلب کادری با گزینه ی (ارسال یک نظر) وجود دارد . با کلیک کردن بر روی آن و پر کردن فرم مورد نظر، ما را در بهتر شدن یاری کنید.

*برای دیدن عکس هایی که دیده نمی شوند از Show picture استفاده کنید.

*برای دیدن صفحات بعدی از گزینه ی "پیام های قدیمی تر" در قسمت پایین صفحه استفاده کنید.

اگر شما هم کل موس و کیبوردتان 1000 تومان شده باشد و موس پد را هم اشانتیون گرفته باشید شاید خواندن این مقاله برای شما جالب باشد. در این یادداشت به معرفی گرانترین کیبورد و موس جهان می­پردازیم. طبیعی است که شما یک موس­پد هم نیاز خواهید داشت!! فقط قابل ذکر است این مطالب از میان گشتن از ده­ها سایت است به دست آمده است و در حالی که پایه کتاب گینس است این مطلب آماده شده است. اگر تناقضی مشاهده کردید خواهشا ذکر بفرمائید.
  • کیبورد
نمایی از گرانترین کیبورد جهان

اکثر ما زمانی برای تعویض کیبورد مصمم می­شویم که کیبوردمان احتمالا یا کلیدهایش در رفته است یا توی ماکزیمم مقدار j, vt گیر کرده است. اگر خودمان با بازکردن کیبورد برای 10 بار موفق به درست کردن شدیم که هیچ در غیر این صورت یک کیبورد 10 تا 30 هزارتومانی کارمان را راه می­اندازد. برای همین هم شنیدن عبارت گرانترین کیبورد جهان برای ما کمی عجیب است.
چند وقت پیش مجله CNET ما را با گرانترین کیبورد جهان آشنا کرد. این کیبورد که محصول شرکت فوجیستو است با نام Happy Hacking KeyBoard (HHKB) Professional HP Japan  آشنا کرد. این کیبورد به واقع هیچ چیز خاصی ندارد بجز کلاس! شما با خرید این کیبورد می­توانید به خودتان افتخار دارید چرا که تمام دکمه­های این کیبورد به صورت دست­ساز و در یکی از بهنترین کارگاه­های ژاپن ساخته شده است. این دکمه ها با یوروشی جلا داده شده است.
نمایی از زدن لاک یوروشی به گرانترین موس جهان

یوروشی یک لاک ژاپنی است که از شیره درختی بومی به نام Rhus vernicifula بدست می­آید. از 6800 سال پیش ژاپنی­ها برای مقاوم­سازی وسایل از یوروشی به عنوان روکش استفاده می­کنند. باید بدانید همه فرآیند مالیدن یوروشی به صورت دستی و با یک فرچه کوچولو انجام می­شود!
چی قیمت؟ می­توانید این را نپرسید. البته راستش من هم فکر می­کنم که بعضی چیزها برای پرداخت اسکناس ارزش دارد ولی فکر می­کنم پرداخت چهارملیون و دویست هزار تومان برای یک کیبورد کمی زیاد است. من به شما حق می­دهم که به مشتریان چنین کیبوردی لقب احمق بدهید
  • موس
شما که می­خواهید چنین کیبوردی بخرید نیاز به یک موس مناسب هم دارید. یک موس فراسو ده هزار تومانی برای شما یک ذره افت کلاس محسوب خواهد شد. شاید چنین موسی برای شما کمی مناسب باشد
گرانترین موس جهان

موسی با 18 قیراط طلای سفید و 59 قطعه برلیان. این را شاید بزرگترین نکته مثبت این موس دانست وگرنه سه دکمه یا سه سال گارانتی و استفاده با پورتهای PS/2 که چیز خاصی نیست! شما می­توانید طرح گل یا پراکنده را بر روی این موس پیاده کنید. همچنین شما می­توانید طلای روی کیبورد را به هر رنگی خواستید انتخاب کنید .
نمایی از طرؠگل روی گرانترین موس جهان

برای سازنده مهم نیست که شما طلای سفید به کار ببرید یا طلای زرد یا قرمز. در هر حال شما باید حدود 24.000.000 وجه رایج ایران را به این شرکت تقدیم کنید. البته شما می­توانید با این پول یک زانتیایی یا مزدایی بخرید ولی فکر بنزینش را کرده­اید؟
  • موس پد
فکر نکنم دلتان بیاید چنین موسی را روی یک موس پد اشانتیون بگذارید اما لازم نیست که چنین موسی را از گردنتان آویزان کنید. می­توانید روی یکی از این پدهای Formula 1 بگذارید.
گرانترین موس پد جهان

این پدها که توسط بزرگترین مهندسین مسابقات فرمولا طراحی شده است شاید به درد هر کسی بخورد به غیر از کسانی مثل مایکل شوماخر! این پد که دست­ساز است و در انگلیس تولید می­شود. این موس که در قسمت پایینش یک قسمت فیبر کربنی می­بینید با اصول طراحی مدرن سه بعدی طراحی شده است. تا 120 درجه فشار 100Pci هم دوام خواهد آورد. لوگوی زیبای فرمولا در این پد نوید این را می دهد که 500 هزار تومان شما راه دوری نمی­رود!
  • جمع بندی
خوشحال باشید شما با 28.700.000 تومان ناقابل توانسته­اید یک سرویس کامل کیبورد و موس و موس­پدی بخرید که با استفاده از آنان می توانید همه جا پز بدهید! مبارکتان باشد!



0 دیدگاه:

توجه:

برای دیدن صفحه ی بعد بر روی "پیام های قدیمی تر" کلیک کنید

--------------------------------