(پیتونک گلچینی از بهترین مطالب وب را در اختیارتان می گذارد) کپی برداری از مطالب این وبلاگ تنها با ذکر منبع مجاز است

توجه

دوستان عزیز یک سالی هست که وبلاگ نویسی رو گذاشتم کنارازین به بعد میتونید مطالب خنده دار و جالب رو در فیس بوک من ببینید:www.facebook.com/Aran.Fadavi *برای ارسال نظر هایتان در زیر هر مطلب کادری با گزینه ی (ارسال یک نظر) وجود دارد . با کلیک کردن بر روی آن و پر کردن فرم مورد نظر، ما را در بهتر شدن یاری کنید.

*برای دیدن عکس هایی که دیده نمی شوند از Show picture استفاده کنید.

*برای دیدن صفحات بعدی از گزینه ی "پیام های قدیمی تر" در قسمت پایین صفحه استفاده کنید.

پس از 60 سال اسناد مربوط به بشقاب پرنده ها منتشر شد
 
آرشیوهای ملی انگلیس به تازگی سندی را در خصوص بیگانگان فضایی که به مدت بیش از 60 سال به دستور وینستون چرچیل، نخست وزیر انگلیس در زمان جنگ جهانی دوم محرمانه نگه داشته بودند را منتشر کردند.به گزارش خبرگزاری مهر، این اسناد نشان می دهد که وینستون چرچیل نخست وزیر انگلیس در زمان جنگ جهانی دوم احتمال وجود "یوفو" را پنهان کرده بود.بیش از نیم قرن است که بسیاری از شهروندان انگلیسی تائید می کنند که اشیای اسرارآمیز و حتی موجودات فضایی را در حومه های سرسبز انگلیس دیده اند به طوری که رویت بشقاب پرنده ها در انگلیس به یک خبر عادی رسانه ها تبدیل شده است.


اکنون این اسناد منتشر شده نشان می دهد در طول جنگ جهانی دوم تیم یک هواپیمای بمب افکن نیروی هوایی سلطتنی که بر روی سواحل شرقی کشور کمی دورتر از کانال مانش پرواز می کرد گزارش داد که در کنار یک شیء اسرار آمیز که بدون هیچ صدایی پرواز می کرد قرار گرفته است.این ماجرا و گزارشات مشابه دیگری در یک مجموعه از اسناد وزارت دفاع انگلیس گردآوری شده و به آرشیو ملی سپرده شده اند.خلبانان نظامی انگلیس در آن زمان علاقه کمی به صحبت در خصوص موضوعاتی از این دست داشتند به ویژه اینکه تصور می کردند چرچیل تمایلی به شنیدن درباره یوفوها ندارد.پس از اعلام این گزارش، چرچیل دستور داد که تمام این اسناد به دو دلیل اصلی ترس از "تشویش اذهان عمومی" و "ایجاد تزلزل در ایمان به کلیسا" محرمانه شوند.این دستور چرچیل را یک دانشمند که نوه یک مقام بلند پایه در دولت آن زمان بود تائید کرده است.

این سیاستمدار در نامه ای که برای نوه خود به جا گذاشته است فاش می کند که در جلسه فوق محرمانه ای که با حضور چرچیل و آیزنهاور رئیس جمهور وقت آمریکا برگزار شده بود شرکت داشته است. این جلسه کمی پس از برخورد نزدیک هواپیمای بمب افکن انگلیسی و یوفو تشکیل شده بود."دیوید کلارک" مولف کتاب "فایلهای یوفو" و یکی از معروفترین یوفوشناسان دنیا در این خصوص اظهار داشت: "حتی اگر این داستان پس از دو یا سه دست به ما رسیده باشد می تواند حقیقت داشته باشد. می دانیم که چرچیل علاقه زیادی به یوفوها داشت. در حقیقت وی اولین سیاستمداری بود که دستور تجسس درباره یوفوها را به پارلمان انگلیس داد."در سال 1912 تعداد زیادی از اشیای پرنده ناشناخته ای در دریای جنوب شرقی انگلیس رویت شدند. چرچیل از یک نماینده پرسید: "آیا یک کشتی هوایی آلمانی بود؟" و این نماینده با تردید پاسخ داد: "ظاهرا نه."

اسناد وزارت دفاع انگلیس به خصوص فاش می کنند که 60 سال قبل اشیای اسرارآمیز بسیاری در انگلیس رویت شده اند و به همین دلیل لندن به طور جدی مسئله یوفوها را مورد بررسی قرار داد.وزارت دفاع یک بخش ویژه "یوفو" داشت که آن را برای ناشناخته ماندن با عنوان Sec/As 2 معرفی می کرد.

این اداره (حداقل به صورت رسمی) سال گذشته تعطیل شد. 18 سندی که در روزهای اخیر منتشر شده اند در راستای پروژه سه ساله بازکردن آرشیوهای وزارت دفاع و آرشیوهای ملی انگلیس از حالت محرمانه خارج شده اند.براساس گزارش ABC NEWS، در این اسناد آمده است که در سال 1974 بسیاری از مردم درباره نور غیرقابل توضیحی در آسمان حرف می زدند که فرضیه پرواز یک یوفو را در آسمان ولز مطرح می کرد.

همچنین سند دیگری که به تازگی منتشر شده مربوط به رویت یک شیء سه گوش در "چسشایر" است. سندی مربوط به سال 1995 نیز از یک شیء نقره ای رنگ شبیه به یک بشقاب که پرتوهای نور را به طرف خاک ساطع می کرد صحبت می کند.در این آرشیو همچنین طراحیهایی از موجودات فضایی در اشکال و ابعاد مختلف نیز وجود دارد که به استناد شاهدان عینی به تصویر در آمده اند.همچنین سند دیگری مربوط به پارک کردن یک دیسک پرنده بر روی پشت بام خانه یک وزیر سابق دولت انگلیس به نام "مایکل هوارد" است.در پرونده دیگری که مربوط به سال 1995 است، یک خلبان نظامی نقل می کند درحال نشستن روی باند فرودگاه منچستر تقریبا با یک یوفو تصادف کرده است.همچنین یک شهروند انگلیسی شهادت داده است که یک شیء بزرگ 20 برابر یک زمین فوتبال را دیده است.

به گزارش مهر، این اسناد نشان می دهد که 1996 سالی بوده است که بیشترین گزارشات مربوط به رویت اشیای ناشناخته به ثبت رسیده اند به طوری که در این سال بیش از 600 نشانه از یوفوها گزارش شد.باوجود این نباید از یاد برد که سال 96 سال موفقیت بزرگ سریال تلویزیونی علمی تخیلی " X-Files" بوده است.


0 دیدگاه:

توجه:

برای دیدن صفحه ی بعد بر روی "پیام های قدیمی تر" کلیک کنید

--------------------------------