(پیتونک گلچینی از بهترین مطالب وب را در اختیارتان می گذارد) کپی برداری از مطالب این وبلاگ تنها با ذکر منبع مجاز است

توجه

دوستان عزیز یک سالی هست که وبلاگ نویسی رو گذاشتم کنارازین به بعد میتونید مطالب خنده دار و جالب رو در فیس بوک من ببینید:www.facebook.com/Aran.Fadavi *برای ارسال نظر هایتان در زیر هر مطلب کادری با گزینه ی (ارسال یک نظر) وجود دارد . با کلیک کردن بر روی آن و پر کردن فرم مورد نظر، ما را در بهتر شدن یاری کنید.

*برای دیدن عکس هایی که دیده نمی شوند از Show picture استفاده کنید.

*برای دیدن صفحات بعدی از گزینه ی "پیام های قدیمی تر" در قسمت پایین صفحه استفاده کنید.

کوتاه ترین بدنساز جهان


آدیتیا رومئو دو (Aditya ‘Romeo’ Dev) هندی که به عنوان کوتاه ترین وزنه بردار و بدنساز جهان به شهرت جهانی دست یافته است،برای شغلی در هالیوود برنامه ریزی می کند.که با یک شخص با نفوذ آمریکایی نیز قرار دادی را به امضا رسانده است.
آدیتیا رومئو دو :: Aditya Romeo Dev
آدیتیا رومئو دو :: Aditya Romeo Dev
سایت تلگراف پس از خواندن مقاله ای در مورد توانایی های جسمانی وی ترتیب پرواز وی را به لس آنجلس داد.آقای هرین که به جادوگر شهر عجایب معروف هست نیز قانع شده است که این وزنه بردار هندی میتواند در آینده به شهرت خوبی در هالیوود دست یابد.
این وزنه بردار هندی که تنها 83 سانتی متر قد و 10 کیلو گرم وزن دارد در نخستین گام ستاره فیلمی مستند شده است که داستان مسافرت وی را از روستایی کوچک در پنجاب هند به ابر شهر لس آنجلس به تصویر می کشد.او به محض ورود به لس آنجلس تبدیل به یکی از ستارگان محبوب باشگاه گوله( محل محبوب آرنولد شوارتزنگر براب تمرینات ورزشی) شده است.
رومئو می گوید:تمام رویاهای من با یک مسافرت تحقق یافت.من هرگز فکر نمیکردم روزی به آمریکا بروم و با هواپیما سفر کنم.من همیشه دوست داشتم به خارج از هند سفر کنم و چون به این شهرت جهانی رسیده ام همه این اتفاقات خوش برایم افتاده است.
رومئو در طول سفر با کوتوله دیگری نیز به نام جیسون آکونا آشنا شد و وی از رومئو برای تست دادن و عضویت در سیرک دوسویل در لاس و گاس دعوت کرد.
آدیتیا رومئو دو  :: Aditya Romeo  Dev
آدیتیا رومئو دو :: Aditya Romeo Dev
رومئو گفت:من پیش از آنکه با جیسون آشنا بشوم هیچ آدم کوچولوی دیگری مثل خودم ندیده بودم و او با اینکه کوچولو است در کارهای زندگی موفق است و من فهمیدم که میتوانم مثل وی معروف شوم.تست ورود به سیرک بهترین بخش سفر من بود چون که همه من را تشویق و به من روحیه می دادند.آمریکا آسمان خراش های بزرگی دارد و خیابان های اینجا مانند پنجاب شلوغ نیست و به نظر برنامه ریزی شده میرسند و من بسیار خوشحالم.رومئو بر خلاف دیگر کوتوله ها دارای اندامی متناسب میباشد به طوری که دور سر وی 38 سانتی متر و دور سینه او پنجاه سانتی متر میباشد.با اینکه وی اندازه کوچکی دارد در هنگام تمرین به دلیل پیچیدگی عضلاتش مردم بسیاری را به دور خود جمع میکند.
رومئو همچنین می گوید:من آرزو داشتم در برابر یک جمعیت سفید پوست برنامه ورزشی اجرا کنم و الان در آمریکا این کار را کردم و خیلی به من خوش گذشته است و فکر میکنم به آرزو هایم رسیده ام.


0 دیدگاه:

توجه:

برای دیدن صفحه ی بعد بر روی "پیام های قدیمی تر" کلیک کنید

--------------------------------