(پیتونک گلچینی از بهترین مطالب وب را در اختیارتان می گذارد) کپی برداری از مطالب این وبلاگ تنها با ذکر منبع مجاز است

توجه

دوستان عزیز یک سالی هست که وبلاگ نویسی رو گذاشتم کنارازین به بعد میتونید مطالب خنده دار و جالب رو در فیس بوک من ببینید:www.facebook.com/Aran.Fadavi *برای ارسال نظر هایتان در زیر هر مطلب کادری با گزینه ی (ارسال یک نظر) وجود دارد . با کلیک کردن بر روی آن و پر کردن فرم مورد نظر، ما را در بهتر شدن یاری کنید.

*برای دیدن عکس هایی که دیده نمی شوند از Show picture استفاده کنید.

*برای دیدن صفحات بعدی از گزینه ی "پیام های قدیمی تر" در قسمت پایین صفحه استفاده کنید.

حضور خواننده محبوب ترکیه ای ( Ebru Gundes ) در ایران. پس از ازدواج با تاجرزاده تبریزی !!!





 
 
در حالی که هنوز حاشیه سازی ها بر سر ازدواج خواننده جنجالی ترکیه با تاجرزاده تبریزی به پایان نرسیده است . که این دو در ایران مشاهده شده اند .

چندی پیش موضوع موضوع ازدواج " ابرو گوندش " خواننده 36 ساله ترکیه ای . با تاجرزاده تبریزی به تیتر نشریات و رسانه های ترکیه ای تبدیل شد. به گونه ای که ازدواج این دو به یکی از پرحاشیه ترین ازدواج های هنری سالهای گذشته تبدیل شد .

"رضا ضراب" متولد سال ۱۳۶۲ در تبریز بوده و هم اکنون 27 سال سن دارد. وی از کودکی و از زمان جنگ پس از اینکه خانواده اش به دبی می روند رضا از همان زمان در ترکیه مانده و در آنجا بزرگ می شود .
علیرغم مخالفت خانواده اش وی با این خواننده مشهور ساکن استانبول ازدواج کرد . مذهبی بودن خانواده مشهور ضراب موجب شده بود تا پدر و مادر رضا با این وصلت مخالفت کنند.

با این حال ازدواج این دو پنهانی و تنها با حضور 8 نفر از نزدیکانشان برگذار شد .
آنها حتی خانه ای را به قیمت 10000 لیر ترکیه در منطقه معروف " بوغاز" استانبول اجاره کرده و با هزینه کردن 100000 لیر تجهیز نموده اند .
اما چندی پیش به دلایل نا معلومی از ایران سر در آورده اند. " رضا ضراب" به همراه تازه عروس خانواده به تازگی به ایران سفر کرده و در خانه خواهر رضا ساکن شده اند. رضا و همسر خواننده اش تاکنون در برخی از محافل غیر رسمی شرکت کرده و تعدادی از رستورانهای معروف تبریز هم میزبان این زوج جنجالی بوده اند.

لازم به ذکر است که " حسین ضراب" پدر " رضا ضراب" مالک و مدیر عامل کارخانه فولاد " تیکمه داش " تبریز است . وی همچنین در کار واردات و صادرات مشغول بوده و فعالیت در زمینه کشتیرانی (در استانبول ترکیه) صرافی(در دبی امارات) از دیگر مشاغل این میلیادر تبریزی می باشد . در ضمن خود " رضا ضراب" نیز علاوه بر اینکه رئیس هیئت مدیره کارخانه فولاد " تیکمه داش" تبریز می باشد . مالک یک شرکت تجاری بزرگ با عنوان کارخانه کشتی سازی " رویال " در استانبول ترکیه می باشد .


0 دیدگاه:

توجه:

برای دیدن صفحه ی بعد بر روی "پیام های قدیمی تر" کلیک کنید

--------------------------------