(پیتونک گلچینی از بهترین مطالب وب را در اختیارتان می گذارد) کپی برداری از مطالب این وبلاگ تنها با ذکر منبع مجاز است

توجه

دوستان عزیز یک سالی هست که وبلاگ نویسی رو گذاشتم کنارازین به بعد میتونید مطالب خنده دار و جالب رو در فیس بوک من ببینید:www.facebook.com/Aran.Fadavi *برای ارسال نظر هایتان در زیر هر مطلب کادری با گزینه ی (ارسال یک نظر) وجود دارد . با کلیک کردن بر روی آن و پر کردن فرم مورد نظر، ما را در بهتر شدن یاری کنید.

*برای دیدن عکس هایی که دیده نمی شوند از Show picture استفاده کنید.

*برای دیدن صفحات بعدی از گزینه ی "پیام های قدیمی تر" در قسمت پایین صفحه استفاده کنید.

انصافا کار خیلی سختی است که یک نام دامنه کوتاه و مناسب را که کسی پیش از این انتخاب نکرده باشد را برای وبلاگ یا وب سایت جدید انتخاب کنی. اما ابزارهایی در وب وجود دارند که با استفاده از آنها می شود تعداد بیشماری از این نام دامنه های کوتاه و در دسترس را انتخاب کرد.

از بین چند ابزار، ۲ نمونه ابزار داینامیک که مورد توجه خودم قرار گرفت را اینجا می آورم. باز هم مانند همیشه، سادگی بسیار و کارایی خوب معیار من برای این انتخاب ها بوده است.
Domize: در دسترس بودن یا نبودن دامنه ها را در حین تایپ به شکل بسیار زیبایی برای شما به تصویر می کشد.
در تصویر بالا می بینید، “زرشک” را برای بررسی در دسترس بودن یا نبودن نام دامنه وارد کرده ام. Domize از سه کاراکتر به بعد را مورد بررسی قرار می دهد؛ یعنی نام دامنه های “zer” تا “zereshk”.
تفسیر نتیجه هم واضح است. رنگ های آبی نشان دهنده ی در دسترس بودن آن پسوند برای نام دامنه و رنگ قرمز به نشانه ی در دسترس نبودن آن ترکیب از نام دامنه و پسوند است.
مثلا دامنه ی zereshk.net یا zer.name در دسترس اما دامنه های zer.com و یا zere.net در دسترس نیستند.
از گرینه ی Options که در کنار جعبه جست و جو وجود دارد نیز می توانید برای اضافه کردن پسوند های بیشتر استفاده کنید.

bruteforcenaming: ابزاری فوق العاده جالب برای یافتن نام دامنه های کوتاه شده است. طراح این ابزار، جعبه هایی برای آغاز نام دامنه، میان نام دامنه و پایان نام دامنه در نظر گرفته است.
گمانم تصویر بالا کاملا اوضاع را برایتان مشخص کرده باشد. شما تنها بایستی کاراکتر یا کاراکترهایی (حداکثر ۳) را برای ابتدا، میان و انتهای نام دامنه ی هدف در نظر بگیرید تا Bruteforcenaming به شما نام دامنه های کوتاه و آزاد از آن ترکیب را نشان دهد.


0 دیدگاه:

توجه:

برای دیدن صفحه ی بعد بر روی "پیام های قدیمی تر" کلیک کنید

--------------------------------