(پیتونک گلچینی از بهترین مطالب وب را در اختیارتان می گذارد) کپی برداری از مطالب این وبلاگ تنها با ذکر منبع مجاز است

توجه

دوستان عزیز یک سالی هست که وبلاگ نویسی رو گذاشتم کنارازین به بعد میتونید مطالب خنده دار و جالب رو در فیس بوک من ببینید:www.facebook.com/Aran.Fadavi *برای ارسال نظر هایتان در زیر هر مطلب کادری با گزینه ی (ارسال یک نظر) وجود دارد . با کلیک کردن بر روی آن و پر کردن فرم مورد نظر، ما را در بهتر شدن یاری کنید.

*برای دیدن عکس هایی که دیده نمی شوند از Show picture استفاده کنید.

*برای دیدن صفحات بعدی از گزینه ی "پیام های قدیمی تر" در قسمت پایین صفحه استفاده کنید.

فهرست پرمخاطب‌ترین وب‌سایت‌های جهان منتشر شد

 گوگل با بررسی وب‌سایت‌های اینترنتی، فهرستی از هزار سایت پرمراجعه را منتشر کرده که بر اساس آن، فیس‌بوک، یاهو، لایو.کام، ویکی‌پدیا، ام.اس.ان، مایکروسافت و بلاگ‌اسپات، در رتبه‌های 1 تا 7 ایستاده‌اند.

فریبا فرهادیان: گوگل به تازگی فهرستی هزارتایی از وب‌سایت‌هایی را که بیشترین بازدیدکنندگان را طی یک ماه گذشته داشته‌اند، اعلام کرده است. البته دراین فهرست اسمی از خود گوگل به چشم نمی‌خورد که همین نشان‌دهنده اعتماد به نفس بالای این شرکت است؛ اما مقام‌های اول و دوم در رقابتی تنگاتنگ در دست فیس‌بوک و یاهو است.
این فهرست بر اساس تعداد کاربران هر وب‌سایت که توسط ادپلنر (Ad Planner) محاسبه می‌شود، تهیه شده است. همچنین در آن به نکاتی چون تعداد بازدید از صفحات آن وب‌سایت و یا این که آیا سایت مذکور دارای آگهی هست یا خیر، توجه شده است.
البته در تهیه این فهرست اثری از سایت‌های غیراخلاقی، شبکه‌های تبلیغاتی، سایت‌های غیرعمومی و برخی موارد خاص دیگر به چشم نمی‌خورد. در این‌جا فهرست 100 سایت برتر را خواهید دید. برای دیدن 900 سایت دیگر می‌توانید اینجا را کلیک کنید.


0 دیدگاه:

توجه:

برای دیدن صفحه ی بعد بر روی "پیام های قدیمی تر" کلیک کنید

--------------------------------