(پیتونک گلچینی از بهترین مطالب وب را در اختیارتان می گذارد) کپی برداری از مطالب این وبلاگ تنها با ذکر منبع مجاز است

توجه

دوستان عزیز یک سالی هست که وبلاگ نویسی رو گذاشتم کنارازین به بعد میتونید مطالب خنده دار و جالب رو در فیس بوک من ببینید:www.facebook.com/Aran.Fadavi *برای ارسال نظر هایتان در زیر هر مطلب کادری با گزینه ی (ارسال یک نظر) وجود دارد . با کلیک کردن بر روی آن و پر کردن فرم مورد نظر، ما را در بهتر شدن یاری کنید.

*برای دیدن عکس هایی که دیده نمی شوند از Show picture استفاده کنید.

*برای دیدن صفحات بعدی از گزینه ی "پیام های قدیمی تر" در قسمت پایین صفحه استفاده کنید.

ADSL چیست؟


adsl یکی از خانواده های digital subscriber line) DSL) یا همان خطوط دیجیتال استیجاری می باشد . اعضای DSL معمولا به صورت xdsl نامگذاری می شوند . این خطوط از تمامی پهنای موجود در خطوط مسی دوطرفه استفاده می کنند تا بالاترین سرعت ممکن در ثانیه را بر خلاف خطوط معمول ارائه دهند.adsl) assymetric DSL) در واقع نوعی از DSL ها می باشد که ارتباط آن نامتقارن می باشد;یعنی سرعت ارسال داده در ثانیه کمتر از دریافت آن می باشد . انواع دیگری از xdsl ها موجود می باشند که از جمله آنها می توان به hdsl(high-speed DSL) و sDSL(symetric DSL) اشاره کرد.

adsl پهنای باند 1.1 مگاهرتزی خطوط مسی را به کانال های 4 کیلوهرتزی تقسیم می کند و آخرین کانال را جهت ارسال صدا و فاکس معمولی تخصیص می دهد و 256 کانال دیگر را برای انتقال دو طرفه اطلاعات استفاده می کند; به این ترتیب که 64 کانال را برای خط ارسال اطلاعات و 128 کانال دیگر را جهت دریافت اطلاعات استفاده می کند . در بهترین حالت اگر 192 کانال 4 کیلو هرتزی موجود را استفاده کند، در تئوری سرعت باید به حدود 9 مگابیت در ثانیه برسد . در حال حاضر سرعت خطوط adsl در بهترین حالت 2 مگابیت در ثانیه می باشد . در عمل، این خطوط اطلاعات زنجیره وار دیجیتال را به اطلاعات پارالل در دو سر انتقال اطلاع تبدیل می کنند . دقیقا مشابه کاری که در مودم های خطوط عادی انجام می شود.
سرعت انتقال اطلاعات در محدوده ذکر شده به عواملی از جمله فاصله ارتباطی و نوع سیم استفاده شده بستگی دارد.





0 دیدگاه:

توجه:

برای دیدن صفحه ی بعد بر روی "پیام های قدیمی تر" کلیک کنید

--------------------------------