مردها به طور میانگین روزانه 43 دقیقه را صرف خیره شدن به 10 زن مختلف می كنند كه این میزان برابر با 259 ساعت یا تقریبا 11 روز در سال است كه در فاصله بین 18 تا 50 سالگی بالغ بر 11 ماه و 11 روز میشود.
به نوشته دیلی تلگراف، محققان دریافتهاند كه تنها این نوع مردها نیستند كه جنس مخالف را ستایش میكنند بلكه زنها نیز روزانه 20 دقیقه را صرف نگاه كردن به 6 مرد مختلف میكنند. این میزان نیز برابر با 6 ماه به طور كلی بین 18 تا 50 سالگی است.
مارك آیرلند سخنگوی مركز كوداك لنز ویژن كه این نظرسنجی را انجام داده است، گفت: مردها مشهور به نگاه كردن به زنها هستند، اما جالب است بدانیم كه آنها واقعا چه مدت را صرف این كار میكنند. به طور كلی یك سال از زندگی مردان صرف قفل كردن چشمهای آنها بر روی جنس مخالف میشود.
وی افزود: علاوه بر این زمان باید متوجه بود كه مردان اگر بخواهند زنی را تحت تأثیر قرار دهند حتی حاضر به ول كردن كار خود و توقف فعالیتهای كاری تا انجام این كار هستند.
این نظر سنجی بر روی 3 هزار نفر نشان داد كه سوپرماركت مهمترین نقطه تبادل این نگاههاست و بعد از آن مشروب فروشیها و كلوپهای شبانه قرار دارند.
اما در حالی كه اكثریت مردان و زنان از اینكه كسی به آنها نگاه كند، احساس مورد توجه قرار گرفتن میكنند، اما افراد بیشتر دوست دارند به آنها نگاه نشود. مردها با 19 درصد در برابر زنها با 9 درصد معتقدند از اینكه كسی به آنها خیره شود، احساس خوشحالی میكنند.
16 درصد دختران از این كار احساس ناراحتی كرده و 20 درصد نیز میگویند این كار آنها را خجالت زده میکند. بیش از 40 درصد زنان چشم را اولین جذابیتی دانستهاند كه در نگاه اول به چشم آنها رسیده است، در حالیكه همین تعداد از مردان معتقدند كه چشم آنها در ابتدا مجذوب وضع كلی بدن زن میشود.
یك سوم از شركت كنندگان در این تحقیق با همسر خود بر سر اینگونه نگاهها بحث داشته اند و یك نفر از هر 10 نفر كارشان به جدایی از همسرشان كشیده است.
5نقطه مهمی كه در آن مردان زنان را زیر نظر دارند عبارتند از سوپرماركت، مشروب فروشیها، كلوپهای شبانه، محل كار و مغازهها و 5 نقطه مهمی كه در آن زنان مردان را زیر نظر دارند عبارتند از: مشروب فروشیها، مغازهها، وسایل نقلیه عمومی، سوپرماركتها و محل كار.
0 دیدگاه:
ارسال یک نظر