(پیتونک گلچینی از بهترین مطالب وب را در اختیارتان می گذارد) کپی برداری از مطالب این وبلاگ تنها با ذکر منبع مجاز است

توجه

دوستان عزیز یک سالی هست که وبلاگ نویسی رو گذاشتم کنارازین به بعد میتونید مطالب خنده دار و جالب رو در فیس بوک من ببینید:www.facebook.com/Aran.Fadavi *برای ارسال نظر هایتان در زیر هر مطلب کادری با گزینه ی (ارسال یک نظر) وجود دارد . با کلیک کردن بر روی آن و پر کردن فرم مورد نظر، ما را در بهتر شدن یاری کنید.

*برای دیدن عکس هایی که دیده نمی شوند از Show picture استفاده کنید.

*برای دیدن صفحات بعدی از گزینه ی "پیام های قدیمی تر" در قسمت پایین صفحه استفاده کنید.

یکی از مسائل مهم در جذب دیگران، آهنگ صدای شما هستش. حتی اگه شما کلی چیز جالب برای گفتن به فرد مقابل داشته باشید ولی لحن صحبتتان خوب نباشد، دختر ها از شما دوری میکنند. من خیلی ها رو دیدم که موقعی که دارن با کسی صحبت میکنن، آدم احساس می کنه صدا شون داره از ته چاه میاد. بابا یکم بلند صحبت کنید!

کلاً دختر ها از پسرهایی که بلند و رسا صحبت می کنن خوششون میاد، نه به خاطر اینکه با صداشون حال می کنن، به خاطر اینکه یک صدای بلند و رسا نشان دهنده ی اعتماد به نفس فرد مقابل است.
چند تا نکته باید موقع صحبت کردن رعایت کنید:
1 – صحبت کردن یکنواخت
بعضی ها پیدا می شن که صحبت هاشون رو خیلی یکنواخت می کنن، یعنی اصلاً صداشون روح نداره، تون صداشون در تمامی جاهای صحبتشون یکسانه، خب بابا مگه تو جون نداری، یه خورده مثل آدم بحرف
2 – صحبت کردن سریع
هیچی، تنها راهش اینه که خیلی آروم برین روبروی آینه و با خودتون آروم آروم حرف بزنید و ببینید که آیا لحن صحبتتون آرومه یا نه، پس حواستون باشه که آروم حرف بزنید.
3 – صداهای بی معنی
منظورم از صداهای بی معنی اینا هستن: آآآآآآ، م م م م م، اوم م م م م، ام م م م م، هم م م م م و ..... . خلاصه از این چیز میزا استفاده نکنید.
4 - ادا کردن جملات همانند جملات پرسشی
بعضی ها آخر جمله هاشون رو با تون صدای بالا تمام می کنن، یعنی تاکید رو همانند جملات پرسشی در آخر حرف هاشون می زارن، پس لطفاً یه تفاوتی بین این 2 تا جمله بزارید: "من دیشب خونه ی ننت بودم" ، " من دیشب خونه ی ننت بودم؟".
5 – صحبت نرم یا آروم
لطفاً آروم یا نرم صحبت نکنین، همیشه سعی کنین بلند صحبت کنین، خلاصه به همون چیزی که اول این مطلب گفتم توجه کنید.
اینارو می بینید که گفتم؟ هر کدومشون یه توضیح مفصل دارن که در این توضیح، بیان می شه که چه جوری اینارو حل کنیم، که من اینارو در گارگاه سمینار "مهره ی مار"ه دکتر معظمی یاد گرفتم. خدا می دونه چقدر پول واسش دادم، خلاصه بشینید به جای خوندنشون یه خورده زور بزنید تا حلشون کنید، نیازی هم به این روش های مفصل که به ما گفتن نیست، تنها کاری که این روش ها می کنن اینه که باعث میشن که ما سریعتر از شما به صحبت کردن به روش صحیح عادت کنیم، نه اینکه شما نتونید از بین ببریدشون، همین.


0 دیدگاه:

توجه:

برای دیدن صفحه ی بعد بر روی "پیام های قدیمی تر" کلیک کنید

--------------------------------